Med salgsstyring i Dynamics NAV – får du overblik og bedre styr på både kunder og aktiviteterSalgsstyring i Dynamics NAV

Salgsafdelingen er ofte en omkostningstung del af virksomheden. For at kunne udnytte salgsressourcerne bedst muligt, er det derfor vigtigt at have styr på både kunder og aktiviteter.

Med salgsstyring (CRM) i Dynamics NAV kan du organisere  og holde styr på virksomhedens aktiviteter. Du kan planlægge og eksekvere kampagner ud fra segmenter eller emnegrupper, du selv definerer. Du kan samle alt information om kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere,  og strukturere alt kommunikation, så vigtig viden om kunder og kundeforhold ikke går tabt, når nøglemedarbejdere forlader virksomheden.

Med salgsstyring i Dynam

Se også hvordan du kan integrere Dynamics NAV og Dynamics CRM

ics NAV kan du også holde styr på salgsmuligheder. Du får et overblik over salgsprocessen, hvor langt du er, opgaver og beløb.

Salgsstyring i Dynamics NAV giver dig det bedste udgangspunkt for virksomhedens vækst.

 

Har du styr på dine kunder og sælgere..?
De seneste års krise og den nuværende skrøbelige vækst har gjort det vigtigere for virksomhederne at få styr på deres ressourcer.

Der stilles derfor større og større krav til styring af relationen ud mod både leverandører, emner og kunder. Samtidig er det essentielt at sikre sig virksomheden får udnyttet det ofte dyre salgsapparat optimalt.

Vi har her samlet en række udsagn/tanker som du måske har tænkt på:

– Har vi fat i de rigtige emner i rigelige mængder på det rigtige tidspunkt?

– Får vi tilbudt de rigtige ydelser til de relevante kunder på det rigtige tidspunkt?

– Får vi i en travl tid fulgt op på forespørgsler fra emner og kunder til tiden?

– Er vi sikre på at de rigtige bliver besøgt på de rigtige tidspunkter

– Har vores sælgere et ordentlig værktøj til at planlægge sine aktiviteter i.

– Planlægger vores salgsstyrke de rigtige aktiviteter i den fornødne mængde.

– Ligger vores salgsaktiviteter på det rigtige niveau?

– Er vores forventede fremtidige salg tilstrækkeligt til vi performer på sigt.

– Er det sælgernes eller virksomhedens kunder?

Du har måske som mange andre kunder vi har hjulpet, allerede adgang til CRM i din NAV løsning, uden at vide det – og endnu værre ikke at have udnyttet det tidligere.

Har du behov for værdifulde input til den daglige kampagneplanlægning og kundeadministration så gør Bisnode til din NAV løsning det nemt at hente og bruge erhvervsdata direkte fra Navne & Numre® Erhverv Webservice.

Har du brug for yderligere information om salgsstyring i Dynamics NAV – så ring på tlf. 53 53 20 20 eller skriv til os på kontakt@vektus.dk

Skriv eller ring til os