Document Capture
Fakturaer og andre dokumenter bliver automatisk analyseret og data bliver lagt ind i Dynamics NAV direkte fra det indscannede billede på skærmen. Document Capture anvender dokumentskabeloner til at tilføje data til de korrekte felter. Nye skabeloner for hver enkelt leverandør bliver skabt mens du registrerer og rettelser bliver nemt tilføjet blot ved at pege på fakturabilledet med musen.
OIOUBL og OIOXML
Modulet Continia e|faktura håndterer på samme vis modtagelse af fakturaer i OIO UBL eller XML format. Disse fakturaer registreres ind samme sted som andre fakturaer og kan dermed indgå i samme opsatte godkendelsesflow som du har valgt i Document Capture.
Få overblikket og styringen tilbage!
Du har altid overblikket over hvad status er på det enkelte bilag ude hos den aktuelle godkender, som har mulighed for at udføre sin gennemgang af bilag via NAV klienten eller en Web Portal.
Match af købsordrer
Document Capture indeholder avancerede funktioner, der gør det effektivt at matche en modtage købsfaktura med en købsordre. Opgaven kan løses manuelt eller der kan konfigureres til at blive udført i henhold til fakturahovedet eller linje-for-linje. Du kan også opsætte tolerance-beløb for hver leverandør, som afgør om en faktura automatisk kan blive godkendt til bogføring eller skal sendes til godkendelse.
Drag-and-Drop
Med Document Capture kan du ”trække-og-slippe” enhver fil-type eller e-mail til enhver post i Dynamics NAV. For eksempel kan du på en faktura vedhæfte en e-mail med det originale tilbud fra leverandøren, et billede af en fejl-leverance eller andre relevante dokumenter i forbindelse med en godkendelse.
Document Capture version 4.0
Med version 4.0 sættes nye standarder for registrering og behandling af dokumenter direkte inde fra Dynamics NAV.
- Modtagelse af dokumenter
- Continia Cloud OCR – hosted OCR service via Microsoft Azure
- PDF Split & Samle funktionalitet
- Automatisk fordeling af købsfakturaer til det korrekte regnskab
- Genanvendelse af skabeloner på tværs af regnskaber
- Ny dokumentkategori: Registrering af salgsordrer
- Match af ikke varemodtagede købsordrer
- Anvendelse af linjeoversættelser uden at skulle åbne et nyt vindue
Web Portal
- Helt nyt design og forbedret brugerflade, der minder meget om Office365
- Godkendelse af købsordrer
- Godkendelse af salgsordrer
- Support af både Windows og NAV bruger password
- Support af Multi Tenancy
Mulighed for hosting på Microsoft Azure i stedet for egen web server (inklusive licensen til Web Portalen)
Vide mere ..?
Så kontakt os og få en snak om hvordan Document Capture kan anvendes i din NAV løsning.