Håndtering af rapporter og analyser – digitalt – og adgang til valide data
Ved at digitalisere dine rapporter kan du få præsenteret alt lige fra dashboards med økonomisk overblik, til detaljerede regnskaber med transaktions-niveauer, hvor du kan bore ned i detaljerne.
Med digitaliseringen af dine rapporter får du et unikt værktøj, som giver dig overblik baseret på valide data. Et værktøj som gør, at du kan følge og styre udviklingen af virksomheden i den rigtige retning.
Du kan typisk reducere den tid det tager at danne en rapport med op til 400%, hvis du digitaliserer dine rapporter. Du tilretter og forbedrer rapporter på minutter – ikke timer. Typisk i systemer som du kender i forvejen. Og du får dine rapporter, når det passer dig.
Med et automatisk værktøj er tiden med “kopier og sæt ind” i et Excel regneark samtidig forbi. Den direkte forbindelse til Business Central fjerner behovet for denne, ofte fejlbehæftede og tidskrævende manuelle måde at lave rapporter på. Al erfaring fortæller os, at sandsynligheden for fejl stiger jo flere gange en medarbejder skal ”copy-paste” data fra Business Central.
Du vil typisk være i stand til at skære 90% af dine rapporteringsomkostninger.
Du kan nemt og hurtigt komme i gang. Det kræver ingen programmering i Business Central