Seminar Kundeportaler

En kundeportal til after-sales-service giver både kunderne en bedre oplevelse og effektiviserer jeres forretningsprocesser

Med en kundeportal kan du give dine kunder en lang række selvbetjeningsmuligheder, overblik og information. Og du kan samtidig udnytte det store potentiale, der ligger i after-sales-service, når kunderne kan betjene sig selv.

Kunderne kan med en kundeportal :

  • Bestille reservedele
  • Se ordrestatus
  • Få overblik over faktura og kontoudtog
  • Få overblik over dokumenter, certifikater, tegninger m.v.
  • Få produktinformation
  • Bestille servicebesøg

Med en kundeportal, hvor kunderne selv bestiller reservedele og henter instruktioner og andre relevante dokumenter, kan du øge både kundetilfredsheden og samtidig effektivisere egne forretningsprocesser.

En rigtig god løsning for kunderne – og en rigtig god løsning for jer.

Agenda

09:00-09:30:

Morgenmad og velkomst af Vektus & Michael Beisner, Partner Account Manager, DynamicWeb

09:30-10:30:

Vektus oplæg

Hvorfor skal du, som produktionsvirksomhed overveje en kundeportal /selvbetjeningsløsning ? Hvilken værdi tilfører den virksomheden?

Markedet og kravene til en selvbetjeningsløsning forandrer sig hastigt. Der er derfor en række forhold, som du skal tage højde for, når du skal vælge og implementere en kundeportal. Vi tager dig igennem disse overvejelser og kigger på hvordan får du løsningen integreret med din Business Central ?

10:30-10:45: Pause

.
10:45-11:45:

Øg din indtjening med en B2B kundeportal

v/Lars Byg, Commercial Product Manager, DynamicWeb

Flere og flere B2B kunder forventer i dag online-adgang til after sales services. Det er med til at øge din indtjening blandt eksisterende kunder, men også hos potentielle nye kunder.

Men hvor skal du starte og hvordan kommer du i gang. Det giver vi dig svaret på!

Vi giver dig en guide til, hvordan du bygger en kundeportal, der passer til din virksomhed, så du kan optimere dine forretningsprocesser, skalere din B2B-forretning og skabe mere værdi for dine kunder.

11:45-12:00:

Spørgsmål og tak for i dag

Tid, varighed, sted og tilmelding

Måløv

Dato: Den 19. april 2023
Tidspunkt: kl. 09:00 – 12:00


Aarhus

Dato: Den 20. april 2023
Tidspunkt: kl. 09:00 – 12:00


Kolding

Dato: Den 21.april 2023
Tidspunkt: kl. 09:00 – 12:00

Tilmelding

Tilmeld dig seminaret ved at udfylde nedenstående formular. Det er gratis at deltage.

    Ja tak, jeg vil gerne deltage på seminaret om kundeportaler til produktionsvirksomheder,

    Jeg deltager i (sæt venligst kryds):

    Dit navn (skal udfyldes)

    Dit firma (skal udfyldes)

    Din e-mail (skal udfyldes)

    Dit mobilnr. (skal udfyldes)

    Vektus A/S vil bruge de oplysninger, du giver på denne formular, til at komme i kontakt med dig og give dig informationer om seminaret.  Vi behandler dine data med respekt. Se vores privatlivs – og cookiepolitik her på hjemmesiden

    Derfor skal du – som produktionsvirksomhed – overveje en kundeportal

    • Det gør det nemmere og mere enkelt for dine kunder

      Du kan give dine kunder adgang til al relevant information samlet på ét sted – og præsentere det på en overskuelig måde. Vis kun de reservedele eller det tilbehør, som passer til den enkelte kunde. Det gør det nemt for kunden at bestille det rigtige hver gang. Samtidig kan du samle alle manualer, guides, aftaler og faktura, så det bliver nemt at finde for kunden.

    • Det frigør tid til salg og support

      Når kunderne selv via kundeportalen kan finde svar på mange af de spørgsmål, de plejer at kontakte jer for at få svar på, og når de selv kan finde de rigtige reservedele – og bestille dem – sparer du både tid og ressourcer. Tid og ressourcer som du f.eks. kan bruge på mere salg og på den support, som ikke lige kan håndteres via en kundeportal.

      Erfaringsmæssigt foretrækker de fleste kunder at kunne betjene sig selv. Det opfattes af mange kunder som nemmere og hurtigere. Med en kundeportal får du derfor frigjort både tid og ressourcer til andre værdiskabende aktiviteter.

    • Det forbedrer kundeoplevelsen

      Kundeportalen gør det muligt at personalisere salg og supportfunktionen. Personaliseringen giver kunderne mulighed for at få løst eller svar på deres spørgsmål hurtigt. Det forenkler og letter deres hverdag, og giver dem en bedre oplevelse.  Gode oplevelser er med til at skabe loyale kunder – og fastholde dem.

    * Data Excellence: Transforming manufacturing and supply systems” Du finder den på World Economic Forum’s egen hjemmeside. HER

    Copyright © 2022 Vektus