Integrer din webshop med dit ERP-system.
75 punkter du skal tage stilling til, inden du begynder.

Hvad skal du huske, når du integrerer din webshop med dit ERP-system?

En velfungerende og professionel webshop giver virksomheden en konkurrencemæssig fordel, og kan være med til at skabe gode resultater. Modsat kan en webshop med forkerte priser, manglende lagerbeholdning og forældede produktbeskrivelser være med til at skabe et dårligt image for virksomheden, med faldende salg til følge.

Få vores tjekliste bestående af 75 punkter, som kræver en konkret stillingtagen, når integrationen mellem webshop og ERP-systemet skal implementeres.

Hent tjeklisten her

Udfyld med navn og e-mail – så får du tjeklisten med det samme, som du kan lade dig inspirere af helt uforpligtende.

* Du vil modtage en e-mail med link til en pdf-fil – som indeholder et hæfte. Du accepterer samtidig, at du efterfølgende vil modtage mails fra Vektus med information om Business Central, invitationer til gratis seminarer og whitepapers. Du kan til hver en tid afmelde dig listen via et link i footeren på alle vores mails, eller ved at skrive til kontakt@vektus.dk Vi behandler dine data med respekt. Se vores privatlivs – og cookiepolitik på vores hjemmeside.
Har du problemer med at åbne pdf-filen, så ring til os på tlf. 53 53 20 20 eller skriv på kontakt@vektus.dk.
Webshop integration Business central