En opgradering til Business Central cloud kræver lidt forarbejde. Men deler du projektet op i faser, bliver det langt mere overskueligt.
ERP-projekter har ry for at være store og nærmest altid “køre af sporet”. Men sådan behøver det ikke at være. Deler du processen op i faser kan du sikre, at din organisation og medarbejdere også kan følge med.
En opgradering fra et ældre system til den nyeste udgave af Business Central kræver som regel en række ændringer i arbejdsgange og processer. Og lige præcis ændringer i arbejdsgange kræver tilvænning og forståelse for den menneskelige del af processen, for at kunne lykkes.
Derfor skal brugerne inddrages så tidligt i processen som muligt.
Vi starter derfor altid med at bede virksomheden om at prioritere arbejdsopgaver og processer, og herefter inddeler vi processen i faser. Indenfor hver fase afholder vi workshops og tests. Det betyder, at vi afslutter en fase, før vi går videre til den næste. Det gør det langt lettere at få overblik over projektet, følge fremdriften og sikrer at medarbejderne er med.