Dataindtastning og -behandling
Automatisering af rutinemæssige dataindtastningsopgaver, såsom indtastning af data fra papirformularer til digitale databaser, kopiering af data mellem forskellige it-systemer, eller opdatering af kunderegistre.
Vi kan hjælpe dig med at identificere de processer i virksomheden, der er velegnede til automatisering med RPA.
Arbejdet med RPA inkluderer både analyse af forretningsprocesser, udvikling af automatiseringsstrategier og hjælp til implementering af RPA-bots.
RPA står for Robotic Process Automation. Det refererer til den teknologi, der gør det muligt at bygge, implementere og administrere processer og arbejdsgange.
Vi kan udvikle skræddersyede RPA-scripts eller -bots specifikt designet til at arbejde med data fra Business Central. Herved kan vi adressere unikke kundespecifikke behov eller branchekrav.
Robotterne kan udføre en bred vifte af gentagne og tidskrævende opgaver med høj præcision og hastighed.
RPA-teknologi anvendes ofte til at automatisere forretningsprocesser, der kræver interaktion med forskellige it-systemer eller applikationer.
Power Automate er en del af Microsofts Dynamics 365 værktøjskasse. Et værktøj – en platform – som gør det muligt nemt at opbygge automatiserede arbejdsprocesser.
Ved hjælp af den enkle brugervenlige platform kan du forbedre, automatisere og udvikle smartere måder at arbejde på, som f.eks. at automatisere tunge manuelle papirbaserede processer.
De automatiserede arbejdsprocesser har mange navne, men kaldes bl.a. også for kontorrobot, RPA (Robotic Process Automation) eller procesautomatisering med robotteknologi.
Du kan vælge at automatisere dele af en opgave eller hele processer. Der skal blot være tale om regelbaserede og tilbagevendende rutineprægede arbejdsgange.
Brug f.eks. RPA / en kontorrobot til at erstatte besværlige ordre- og faktureringsprocedurer, eller andre langsomme, manuelle og papirbaserede arbejdsprocesser.
RPA kan med fordel bruges til godkendelser, dataindsamling og integrationer – selv med 3. parts produkter /apps.
Hvor det før krævede 3-4 ”fysiske” underskrifter på et dokument at godkende en sag, kan det med Power Automate klares langt hurtigere, fordi papiret ikke længere skal flyttes fysisk fra det ene skrivebord til det andet.
Med Power Automate kan der sendes en e-mail med anmodning om elektronisk godkendelse til alle relevante personer. Når alle godkendelserne er registreret, genereres og sendes der automatisk et svar. Power Automate kan også sættes op til automatisk at rykke for en godkendelse, hvis den ikke er kommet indenfor tidsfristen.
Skal du i gang med RPA?
Så kontakt os og få en snak om, hvordan du gør.
Sådan arbejder vi
Vi arbejder på, at din investering i Business Central bliver en succes både her og nu, og på den lange bane.