Resultatet
Vores løsninger er bygget på standard Business Central. De er komplette, forhandleruafhængige og gennemtestede.
Løsninger bygget på standard og forhandleruafhængige apps
Unik brancheviden – løsninger med fokus på din uafhængighed
Business Central specialister med mere end 20 års erfaring
Fast konsulent som din kontaktperson
Forhandleruafhængige løsninger bygget på standardkomponenter
Alle vores løsninger bygger på Business Central standard – eventuelt sat sammen med en række apps. Vi mener, at 90% af den funktionalitet, som vores kunder efterspørger, allerede findes i Business Central og de mange apps, som allerede har set dagens lys, fra dygtige erfarne leverandører. Vi har på baggrund af vores mangeårig erfaring, udvalgt de bedste apps på markedet.
Ved at bruge forhandleruafhængige apps, bevarer du den uafhængighed du har af forhandlere og enkelte konsulenter. Du betaler præcis for den funktionalitet, du skal bruge, og sikrer dig, at du kan opdatere Business Central fremadrettet uden problemer.
Friheden til at vælge leverandør
Har du brug for små tilretninger eller løsninger, som du ikke kan få som apps, har du mulighed for at benytte dig af extensions. Extensions er programmerede tilføjelser af den funktionalitet du mangler.
Extensions griber ikke ind i selve kernen af Business Central. Det betyder, at de ikke skaber problemer, når du løbende skal opdatere din Business Central.
Samtidig er du ikke bundet til en leverandør, blot fordi han har udviklet tilretningen til dig.
Ingen lange rapporter
Med mere end 20 år i branchen er der vores erfaring, at agile projekter giver langt de bedste løsninger.
Derfor arbejder vi med faseopdelte projekter, proof-of-concept, workshops, og flowtests.
Ved at implementere og teste en fase ad gangen opretholdes bedre kontrol over projektets fremskridt og omkostninger.
Samtidig fremmer det bedre dokumentation, da hvert trin i processen kan dokumenteres og evalueres separat.
Proof of concept (POC) gør det muligt at evaluere om de beslutninger, som vi tager indledningsvis, har den værdi og funktionalitet, som vi tror, de har. Det kan identificere potentielle udfordringer og barrierer på et tidligt stadie, før vi går i gang med selve implementeringsprocessen.
Og sidst men ikke mindst sikrer vores flowtests at du får en helstøbt løsning, hvor funktioner og arbejdsganges flow hænger naturligt sammen.
Du har en fast kontaktperson, som du ringer til. Eller du kan ringe til supportfunktionen. Du vælger selv.
Hos Vektus har du tilknyttet dit eget faste team. Et team som kender din løsning, og dine specielle forhold.
Teamet har ansvaret for alle faser i samarbejdet med dig som kunde. Både før – under og efter en implementering. Skulle behovet for yderligere ressourcer opstå kan teamet altid trække på baglandet.
Dette koncept sikrer en direkte og sammenhængende rådgivning og sparring i samarbejdet.
Har du i dagligdagen udfordringer kan du vælge, om du vil kontakte dit team når du har behov for support, eller om du vil kontakte vores supportfunktion. Ofte vil vores supportfunktion kunne klare henvendelser, som ikke kræver ekstra udvikling eller specialløsninger, hurtigt – og effektivt. Og du vil kunne komme videre i dit arbejde.
Sådan kommer du i gang med Business Central Cloud
Skal du i gang med en Business Central Cloud?
Så kontakt os og få en snak om, hvordan du kommer i gang.
Hvorfor Vektus
Fakta om Vektus
Vi arbejder på et solidt fundament af viden og erfaring.