Servicekontrakter, serviceordrer, lagerstatus
Servicekontrakter, serviceordrer, lagerstatus m.v. kan oprettes og styres centralt, hvilket giver overblik og sikrer at a medarbejdere har adgang til alt relevant materiale og informationer.
Det betyder samtidig at personalet i marken også kan få adgang til serviceordrer, kundeinformation, og lagerdata direkte fra mobile enheder, hvilket øger effektiviteten og evnen til at løse opgaverne hurtigere.
Håndtering af serviceopgaver i Business Central
Serviceordrer
Serviceordrer kan planlægges og tildeles til specifikke serviceteknikere eller teams baseret på deres tilgængelighed og ekspertise.
Serviceordrer opdateres i realtid med status for opgaven, forbrugte materialer, brugt tid og andre relevante detaljer. Dette sikrer, at der er en løbende opdateret registrering af hver opgave – og giver mulighed for at rette eventuelle fejl i tide.
Overblik og status
Business Central integrerer serviceopgavehåndtering med lagerstyring, hvilket giver et opdateret overblik over tilgængeligheden af reservedele og materialer. Dette hjælper med at sikre, at de nødvendige materialer er på lager, når serviceopgaverne skal udføres.
Ressourceallokering
Med funktioner til ressourceallokering kan virksomheder planlægge f.eks. serviceteknikere og udstyr effektivt.
Rapportering og Analyse
Avancerede rapporterings- og analyseværktøjer gør det muligt at evaluere serviceafdelingens performance, herunder responstider, løsningseffektivitet, og kundetilfredshed. Dette kan hjælpe ledere med at træffe informerede beslutninger om ressourceallokering, træning, serviceforbedringer m.v.
Sådan kommer du i gang med Business Central Cloud
Skal du i gang med en Business Central Cloud?
Så kontakt os og få en snak om, hvordan du kommer i gang.
Hvorfor Vektus
Sådan arbejder vi
Vi arbejder på, at din investering i Business Central bliver en succes både her og nu, og på den lange bane.