Seminar for handelsvirksomheder

Kom med til seminar

Om digitalisering i en handelsvirksomhed med Dynamics 365 Business Central.

Vi fokuserer på salgs-, indkøbs- og lagerstyring.

Deltag på dette seminar, hvor vi sætter fokus på digitalisering i en handelsvirksomhed. Vi ser bl.a. på salgsstyring, indkøbsstyring og lagerstyring. Det hele med udgangspunkt i digitalisering med Dynamics 365 Business Central.

Vi ser på, hvordan du nemmere kan optage dine ordre elektronisk, hvordan lageret kan styres, så pluk og levering kan strømlines og hvordan du kan automatisere faktureringen – ved at bruge standardfunktionerne i Dynamics 365 Business Central – måske krydret med nogle forhandleruafhængige app’s, og sidst men ikke mindst, hvordan du får overblik med de helt rigtige rapporter.

Du lærer, hvordan du arbejder smartest med Dynamics 365 Business Central og udvalgte forhandleruafhængige apps.

Alt sammen med udgangspunkt i arbejdet i en handelsvirksomhed.

Det er gratis at deltage.

Tid og sted

Måløv:

Dato: 29. januar 2020 kl. 9:00 – 12:00


Vektus A/S
Måløv Byvej 229V
2760 Måløv

Aarhus:

Dato: 30. januar 2020 kl. 9:00 – 12:00


Vektus A/S
Åbogade 15
8200 Aarhus N

Program

Kl. 8:30 – 9:00

Godmorgen – Registrering, kaffe og croissanter

Kl. 9:00 – 9:30

Mulighederne med Dynamics 365 Business Central – standard – i en handelsvirksomhed – generelt

Dynamics 365 Business Central indeholder – som standard – værdifulde værktøjer til digitalisering i en handelsvirksomhed, herunder bl.a. salgsstyring, håndtering af ordrer og efterfølgende fakturering, kapacitetsplanlægning, underleverandørstyring og lagerstyring. Værktøjer som understøtter arbejdet i en handelsvirksomhed. Med Dynamics 365 Business Central har du mulighed for at digitalisere en række funktioner og arbejdsgange. Det betyder, at du kan minimere svind, menneskelige fejl og sikre, at der er flow i salg og levering.

Forhandleruafhængige app’s du med fordel kan vælge til en handelsvirksomhed

Selvom standard Dynamics 365 Business Central indeholder et hav af funktioner og muligheder, så er der udviklet en lang række app’s, som imødekommer nogle af de udfordringer, som en travl handelsvirksomhed også sidder med.

Kl. 9:30 – 11:00

Digitalisering af arbejdsgange i en handelsvirksomhed – helt konkret

Vi viser – helt konkret – hvordan du arbejder med Dynamics 365 Business Central og udvalgte forhandleruafhængige app’s.

Vi gennemgår mulighederne for digitalisering i forbindelse med:

  • Ordreoptag
  • Disponering
  • Købsordrehåndtering
  • Modtagelse af varer fra leverandører
  • Pluk og afsendelse af varer til kunder
  • Overblik over forsendelser
  • Fakturering
  • Registrering af betalinger

Kl. 11:00 – 11.15

Pause

Kl. 11:15 – 11:45

Ledelsesrapportering i en handelsvirksomhed

Få hurtigere og nemmere overblik med de rigtige rapporter. Vi gennemgår en række værktøjer og rapporter, som giver dig overblik over salg, levering, fakturering, betalinger samt lager- og leverandørstatus. Vi viser dig, hvilke rapporter, der erfaringsmæssigt giver mest værdi i en handelsvirksomhed, og hvordan du får adgang til dem.

11:45 – 12:00

Spørgsmål og afslutning

Tilmeld dig i dag – så er du sikker på en plads. Din deltagelse er gratis.


Dit navn (skal udfyldes)

Dit firma (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Hvis du vil have en kollega med, så skriv venligst navn og e-mail her.

Dine kollegers navne og e-mail adresser