Administration digitalisering

Administrationen i en virksomhed står for den generelle daglige drift, de fleste funktioner håndteres i dag manuelt, men kan med fordel sættes i system, så tiden kan bruges på andre opgaver.

Nedenfor kan du se en oversigt over de funktioner, som du med fordel kan digitalisere. Du har også mulighed for at få den samlede oversigt i et hæfte.

Få hæftet

Funktioner og arbejdsgange du kan digitalisere i administrationen

  • Styring af forsikringer

    Saml alle dine forsikringer centralt – få overblik.

  • Indberetninger til offentlige myndigheder

    Indberet automatisk til offentlige myndigheder uden manuel indtastning, direkte fra ERP-systemet.

  • Mødeservice

    Ved bookning af møde, bestilles der automatisk forplejning.

  • Telefonpasning

    Få overblik over, hvem der passer telefonerne og om der bliver taget hånd om de afgivne telefonbeskeder.

  • Bestilling af kontorartikler

    Styring med rekvisitioner sikrer det fornødne indkøb og sikrer samtidig, at virksomhedens regler/procedurer overholdes.

Skal vi også hjælpe dig i gang med digitaliseringen i din virksomhed?

Skriv til os, så ringer vi til dig.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked

* Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

Copyright © 2018 Vektus