Administration digitalisering

Administrationen i en virksomhed står for den generelle daglige drift, de fleste funktioner håndteres i dag manuelt, men kan med fordel sættes i system, så tiden kan bruges på andre opgaver.

Funktioner og arbejdsgange du kan digitalisere i administrationen

  • Styring af forsikringer

    Saml alle dine forsikringer centralt – få overblik.

  • Indberetninger til offentlige myndigheder

    Indberet automatisk til offentlige myndigheder uden manuel indtastning, direkte fra ERP-systemet.

  • Mødeservice

    Ved bookning af møde, bestilles der automatisk forplejning.

  • Telefonpasning

    Få overblik over, hvem der passer telefonerne og om der bliver taget hånd om de afgivne telefonbeskeder.

  • Bestilling af kontorartikler

    Styring med rekvisitioner sikrer det fornødne indkøb og sikrer samtidig, at virksomhedens regler/procedurer overholdes.

Skal vi også hjælpe dig i gang med digitaliseringen i din virksomhed?

Skriv til os, så ringer vi til dig.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked

* Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.