Digitalisering Indkøb

Indkøbsafdelingen står for indkøb, som enten skal bruges internt i virksomheden, i produktionen eller som skal sælges direkte videre. Automatiseres indkøbsfunktionen kan man ofte opnå bedre aftaler med færre leverandører – det gør indkøb både billigere og hurtigere.

Funktioner og arbejdsgange du kan digitalisere

  • Indkøbsforslag/disponering

    Få overblik over disponeringen – følg med i, om planerne holder – eller om der skal justeres.

    Minimer den kapital du har placeret på dit lager. Vær sikker på, at du har det rigtige antal varer på lageret på det rigtige tidspunkt.

  • Rykning af leverandører

    Få overblik og ryk dine leverandører i tide – opsæt automatiske flows.

  • Priser og prisopdatering

    Få styr på dine nye købspriser i god tid, så ingen arbejder med gamle priser.
    Vær sikker på, at der bliver købt ind til billigste priser.

  • Opdatering af indkøbsordrer

    Få det helt rigtige overblik over indkøbsordrerne. Det giver mindre lagerbinding og større leverancesikkerhed.

  • Produktinformationer fra leverandører

    Indlæs de rigtige produktinformationer fra dine leverandører – og vær sikker på at de informationer, du har i systemet, hele tiden er opdateret og korrekte.

  • Kvalitetskontrol

    Få overblik over hvilke varer, der skal kontrolleres og opnå sikkerhed for at varerne ikke forlader virksomheden, før de er godkendt til det.

Skal vi også hjælpe dig i gang med digitaliseringen i din virksomhed?

Skriv til os, så ringer vi til dig.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked

* Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.