Marketing digitalisering

Marketing står for leadgenereringen i virksomheden. Det er derfor vigtigt, at marketing har overblik over, hvor de enkelte kundeemner/leads befinder sig i købsprocessen, så den løbende kontakt forbliver vedkommende og relevant, så emnet i sidste ende fastholdes.

Funktioner og arbejdsgange du kan digitalisere i marketing

  • Afsendelse af nyhedsbrev

    Afsend virksomhedens nyhedsbrev – på baggrund af data fra ERP-systemet – og vær sikker på, at du sender til opdaterede lister.

  • Segmentering af kampagne

    Foretag segmentering på baggrund af kundens handlinger, indkøb m.v. Det sikrer, at du sender kunderne relevant information.

    Planlæg, registrer og lav opfølgning på kampagner.

  • Afsendelse af direct mail push

    Send mail f.eks. på baggrund af, hvad kunden interesserer sig for, hvad de har købt eller som en del af et marketing automation flow.

  • Afsendelse af direct mail pull

    Sørg for, at dine relationer får den information, de beder om, og vær sikker på at der følges op på det, som kunden har bedt om- og modtaget.

  • Vedligeholdelse af kontaktdatabase

    Central vedligeholdelse af alle leverandør-, emne- og kundedata sikrer, at alle har adgang til opdaterede data og at virksomheden agerer professionelt.

  • Mail-logning

    Log den vigtige korrespondance med kunden – så du altid har nem adgang til historikken på kunden – også selvom en medarbejder stopper.

Skal vi også hjælpe dig i gang med digitaliseringen i din virksomhed?

Skriv til os, så ringer vi til dig.

    Dit navn

    Din e-mail

    Dit telefonnr.

    Firma

    Emne

    Din besked

    * Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

    Copyright © 2022 Vektus