Service digitalisering

Serviceafdelingen udfører et vigtigt stykke arbejde, som både kan være omkostningstungt, men som ofte også er en god indtjeningskilde for virksomheden. Derfor er det vigtigt for virksomhedens resultat at serviceafdelingen fungerer både effektivt og optimalt. Med mange servicebesøg, herunder både planlagte og ikke planlagte, er det vigtigt for serviceafdelingen at have overblik over både opgaver, ruter, ressourcer og reservedele.

Funktioner og arbejdsgange du kan digitalisere i servicefunktionen

  • Planlægning af periodiske servicebesøg

    Hold automatisk styr på alle servicebesøg, hvor og hvornår. Hvordan får du dem udført på en effektiv måde. Hvem har de rette kompetencer til at udføre serviceordrerne? Har du kapaciteten?

    .

  • Styring af varer der skal serviceres

    Hold styr på, hvilke varer der skal serviceres hvornår. Hvad skete der ved sidste servicebesøg og hvordan ser det ud for dine produkter generelt?

  • Styring af kontrakter

    Hold styr på, hvilke kontrakter de enkelte kunder har. Hvilke forpligtelser bevirker kontrakterne? Tjener du penge på dine kontrakter?

Skal vi også hjælpe dig i gang med digitaliseringen i din virksomhed?

Skriv til os, så ringer vi til dig.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked

* Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.