Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central

Ét intelligent forretningssystem, som samler det hele – i skyen

Dynamics 365 Business Central. Er en komplet cloudbaseret forretningsløsning, fuldt integreret med Office 365 og de øvrige cloud løsninger fra Micosoft; Power BI, Cortana Intelligence og Azure.

Dynamics 365 Business Central er bygget på den velkendte Dynamics NAV platform – men er så meget mere end et ERP system. Det er en platform som samler bl.a. ERP og CRM i én løsning, som arbejder helt gnidningsfrit sammen på tværs af salg, kundeservice, økonomi, marketing, projekter m.v. Alle i virksomheden benytter det samme system – arbejder og tager således beslutninger ud fra et fælles grundlag – de samme tal og informationer.

Løsningen integrerer, automatiserer og understøtter dine forretningsprocesser. Det er en helt ny måde at tænke og arbejde på. Det er en del af den digitale transformation.

Mange medarbejdere benytter i deres daglige arbejde både Outlook, Word, Excel og Skype. Den smidige integration mellem de forskellige programmer gør det nemmere at løse hverdagens opgaver, som for eksempel at sende faktura og tilbud direkte fra outlook.

Slut med dyre tilretninger

Med Dynamics 365 er dyre tilretninger erstattet af apps og extensions. Det betyder, at hvis der er behov for en ny funktion eller løsning, så kan den kobles på som en extension eller app, præcis som vi kender det fra vores mobiltelefoner og tablets, hvor vi tilføjer nye apps efter behov.

Denne måde at “tilpasse” løsningen på gør det væsentligt nemmere at holde den samlede løsning opdateret. Apps og extensions bliver lagt uden for kernen, så opdateringer fra Microsoft kan foretages, uden at det påvirker de tilretninger, der er tilknyttet.

Derfor bliver ”standard” endnu vigtigere

Med Dynamics 365 Business Central kommer der flere opdateringer end hidtil. De rulles ud automatisk, så kunderne altid sidder med den nyeste udgave af løsningen. Denne automatiske opdatering berører ikke de extensions og apps der er tilføjet, da de jo netop ligger udenfor kernen.

Hvis man skal have gavn af Microsofts hyppige opdateringer, bør man køre standard. Har man først ændret i koden og fået udviklet specialløsninger, kan man ikke uden videre kører Microsofts mange opdateringer – og derved få glæde af de nye funktioner, som de løbende tilføjer.

Tankegangen bag Dynamics 365 Business Central

  • Tilgængelighed

    Med Dynamics 365 kan medarbejderne tilgå løsningen fra alle enheder – herunder tablets og smartphones. Medarbejderne kan arbejde i marken – og stadig have adgang til opdaterede data. Der er fokuseret på maksimal tilgængelighed for medarbejderen.

  • Visuelt og brugerorienteret

    Dynamics 365 er en løsning, hvor der er fokus på den grafiske og visuelle præsentation af data og informationer. Der er tænkt på medarbejderne og deres specifikke rutiner og arbejdsopgaver, og på at de i højere grad skal arbejde proaktivt med opgaverne. Opsætningen af brugergrænsefladen er gjort nemmere, og i mange tilfælde er det den enkelte medarbejder selv, som tilpasser sin egen brugergrænseflade.

  • Et fælles datagrundlag

    Microsoft arbejder henimod, at medarbejderne skal arbejde med de samme data – uafhængig af hvilken funktion de sidder i, og hvilken del af Dynamics 365 de arbejder med. Data skal ikke indtastes flere gange. Datagrundlaget skal være det samme for alle i virksomheden. Det fælles datagrundlag er dog ikke helt klar endnu.

     

  • Overblik

    Nemmere adgang til hurtig information. Data præsenteres på en måde, så medarbejderen får overblik over opgaver, projekter, status mv. Dette understøtter en mere proaktiv arbejdsmetodik – også fra mobile enheder.

Hvad betyder Dynamics 365 Business Central for mig – og min forretning?

Med Dynamics 365 Business Central på banen opstår der helt naturligt en række spørgsmål:

  • Erstatter Dynamics 365 min Dynamics NAV, som jeg kender den?
  • Hvad sker der med Dynamics NAV?
  • Helt praktisk – hvordan kommer jeg fra min nuværende løsning over på en Dynamics 365 Business Central – og skal jeg det?
  • Skal jeg have alle mine data liggende i skyen?
  • Hvad sker der, hvis jeg vælger at blive på den traditionelle Dynamics NAV.
  • Hvad med min licens? Kan den overføres til en Dynamics 365 Business Central?

Stil et spørgsmål – og få svar

Har du et spørgsmål til Dynamics 365 Business Central, som du gerne vil have svar på lidt hurtigt, så send det helt uforpligtende til os. Vi svarer dig så hurtigt som muligt.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked

* Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

* Vi behandler dine data med respekt. Se vores privatlivs – og cookiepolitik på vores hjemmesiden.
Har du spørgsmål, så ring til os på til. 53 53 20 20 eller skriv på kontakt@vektus.dk.
Copyright © 2018 Vektus