Arbejd smartere med Dynamics NAV 2017

Dynamics NAV 2017 er integreret i alle de velkendte Microsoft Office programmer, som du allerede kender. Du kan uden videre bruge Dynamics NAV sammen med Outlook, Word og Excel. Det betyder, at du kan kan udføre opgaver direkte fra din indbakke. Med Dynamics NAV 2017 får du et effektivt værktøj og en ensartet og mere sikker oplevelse, uanset om du bruger en stationær PC, bærbar PC, din tablet eller din mobiltelefon. Du kan arbejde præcis, hvor det fungerer allerbedst for dig.


Dynamics NAV 2017 rummer en række helt nye fordele for din virksomhed indenfor:

  • Funktionalitet – med fokus på mere fleksibilitet og frihed
  • Integration – med fokus på nemmere og bedre arbejdsgange
  • Brugeroplevelse – med fokus på bedre og mere intuitive arbejdsgange

Med de nye muligheder bringes både Outlook 365 og Microsoft Power BI tættere sammen med Dynamics NAV 2017, og det er med Dynamics NAV 2017 muligt at arbejde med NAV data direkte i Outlook.

Sådan arbejder du med Dynamics NAV 2017 data direkte i din Outlook

Dynamics NAV 2017

Dynamics NAV 2017 i din browser


Ny funktionalitet som understøtter virksomhedens arbejdsgange

Dynamics NAV 2017 præsenterer en række helt nye konkrete funktioner og tillægsprodukter.

Vi skal derfor bl.a. til at vænne os til udtrykket “Extensions”. Samtidig skal vi også vænne os til måske at have data i skyen – på en Azure platform, som er Microsofts cloud-løsning. Denne løsning er nu bygget ind i Dynamics NAV 2017, og kan åbne for nye fleksible online muligheder og arbejdsgange.

Med NAV 2017 bliver det også muligt for langt de fleste brugere helt at undgå den klassiske installation af Windows klienten. Hele brugeroplevelsen er videreudviklet med fokus på bedre, mere intuitive og fleksible arbejdsgange.


Overvejer du at skifte – at arbejde rollebaseret i Dynamics NAV?

Få en udførlig tjekliste over de emner, som du kan overveje, når du skal afgøre Navisions fremtid i din virksomhed.

Ja tak, jeg vil gerne have en tjekliste


Vi har samlet nogle af de nye funktioner her:

  • Smart Notifications – giver mulighed for at graduerer fejlmeddelser/pop-up vinduer, så rutinerede brugere kan ignorere dem og nye brugere kan vælge mere info.
  • Cashflow – nemmere opsætning til bedre analyse af likviditetstyring.
  • Brick view – ny visning med billede på eks. din vareoversigt, giver bedre overblik via webklienten

    Dynamics NAV 2017

    Brick view i Dynamics NAV 2017

  • Integreret PayPal – indsæt et betalingslink direkte på en salgsfaktura.
  • Finanskontokategori – oprette kategorier til opdeling/analyse.
  • Sag/Job – ny feature hvor det nu muligt at planlægge et job fra en sag,
    hvor der kan dannes en kalenderaftale til Outlook hos den enkelte bruger/ressource.
  • NAV CRM – muligt at udarbejde tilbud/ordre direkte i Outlook 365,
    med opdatering i NAV. Du kan synkroniserer dine kontakter til Outlook 365.
  • Integration mellem Dynamics NAV og Outlook

    Integration mellem Dynamics NAV og Outlook


Dynamics NAV 2017 er i dag direkte integreret i Outlook med små indbyggede vinduer. Det gør dit arbejde nemmere og hurtigere, og det mindsker sandsynligheden for fejl.

Få overblikket over dine muligheder med Dynamics NAV 2017 i ”Product Overview Guiden ”


Læs også om Dynamics 365 – det første skridt mod næste generation af intelligente forretningssystemer – i skyen!



Skal du også i gang med at optimere jeres forretningsystem?  Udfyld formularen og send den til os, så ringer vi til dig

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked