Effektiv EDI-integration

til Business Central

Kører du Business Central, og ønsker du at kommunikere elektronisk med dine samhandelspartnere, så bør du overveje en EDI-løsning med Business Central integration.

Spørg os om EDI

Ring – eller skriv til os.

Tlf.: +45 5353 2020

Mail: kontakt@vektus.dk

Derfor er EDI-integration relevant for dig

Hvad er EDI?

EDI står for Electronic Data Interchange og betyder “elektronisk udveksling af data”. Med EDI foregår udvekslingen af dokumenter automatisk mellem kunder og leverandører.

Hvad kan EDI?

EDI kan skabe en automatiseret proces fra ordreafgivelse til betaling.

  • Automatisk registrering af indgående ordre
  • Afsendelse af ordrebekræftelse
  • Fakturabehandling
  • Eventuelle kreditnota

Se, underskriv, godkend og afsend automatisk.

Imødekommer udfordringerne med udvekling af data

Det kan være en udfordring, hvis dine samhandelspartnere ikke anvender samme format som dig, når I skal udveksle ordrer, fakturaer og andre forretningsdokumenter.

Der findes derfor en række EDI-integrationsmoduler, som er udviklet til at konvertere forretningsdokumenter fra jeres Business Central-løsning til det format, som jeres samhandelspartnere foretrækker – og vice versa.

TrueCommerce tilbyder en god EDI-løsning, hvor forretningsdokumenterne udveksles direkte fra din Business Central-løsning til dine samhandelspartneres systemer via TrueCommerces EDI-platform. Dermed bliver det nemt at kommunikere elektronisk med dine partnere, og du får det optimale ud af din ERP-investering.

Store forretningsmæssige gevinster med EDI-integration til Business Central

Effektiv Business Central Integration

Effektiv integration mellem Business Central og TrueCommerces samhandelsnetværk

Automatiseret udveksling

Automatiseret udveksling af salgsordrer og fakturaer, herunder indgående indkøbsordrer, udgående fakturaer og udgående ordrebekræftelser – ingen manuel indtastning

Automatisk afsendelse

Automatisk afsendelse af ordrebekræftelser direkte fra salgsordren i Business Central /Navision med mulighed for at bekræfte eller redigere oplysningerne i overskrifterne og på linjeniveau

Fejlvalidering

Der foretages en fejlvalidering, inden dokumentet sendes. Hvis et af felterne mangler data, vises der en fejlmeddelelse – du undgår således afviste fakturaer, som forsinker betalingen

Automatisk bekræftelse

Automatisk bekræftelse af enhedspriser, indkøbsordrenumre og varer, inden transaktionerne behandles i Business Central.

Relationer styrkes

Du undgår dyre tilbageførsler af posteringer, og dine relationer til samhandelspartnerne styrkes

Sådan kommer du i gang med EDI-integration

Skal du i gang med en EDI-integration?
Så kontakt os og få en snak om, hvordan du nemt kommer i gang.

Hvorfor Vektus

Sådan arbejder vi

Vi arbejder på, at din investering i Business Central bliver en succes både her og nu, og på den lange bane.

Få et overblik over, hvad EDI-integration kan for din virksomhed.

Send os en mail

    Dit navn

    Din e-mail

    Dit telefonnr.

    Din besked

    * Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

    Se videoen om EDI

    Og forstå hvad det er du kan med løsningen