ExpandIT

Optimer processerne omkring jeres serviceopgaver, ved at give dine medarbejder den information, der er nødvendig, for at betjene og servicere kunderne.

Spørg os om ExpandIT

Ring – eller skriv til os.

Tlf.: +45 5353 2020

Mail: kontakt@vektus.dk

Med Mobilapp, Planlægningsværktøjet og Portalen fra ExpandIT kan du:

Giv dine medarbejder den information, der er nødvendig, for at betjene og servicere kunderne.

Derfor er ExpandIT relevant for dig

Mobilapp – optimerer arbejdsgangen i de daglige serviceaktiviteter

I mange år har servicefolkene i marken udfyldt papirrapporter med informationer og oplysninger, der efterfølgende skulle afleveres på kontoret, for til sidst at blive indtastet manuelt i ERP-systemet.

En tung, tidskrævende og manuel proces – som sommetider kunne tage flere dage eller uger at færdiggøre.

Det kan gøres smartere og hurtigere. Med ExpandIT Mobilapp kan alle medarbejdere registrere tid, materialer og andre informationer i forbindelse med servicesagerne i en app, som de har på deres telefon eller en tablet, og som er forbundet direkte med Business Central.

På den måde kommer informationerne fra servicemedarbejderne hurtigere ind i Business Central – og risikoen for fejltastning minimeres.

App’en gør det samtidig muligt for servicemedarbejderne i marken at bestille reservedele eller andre varer med det samme – mens de er på opgaven. Herved sparer I værdifuld tid – til gavn for både kunder og virksomheden.

ExpandIT Planlægningsværktøj – gør det muligt at fordele og udnytte ressourcerne bedst muligt

For de fleste virksomheder er det vigtigt at kunne fordele og udnytte ressourcerne optimalt, så den enkelte servicemedarbejder får løst så mange opgaver som muligt, uden at det går ud over kvaliteten.

Men ExpandIT Planlægningsværktøj har planlæggerne alle relevante informationer samlet på et sted. Både dem fra Business Central – og dem som servicemedarbejderne selv taster ind, mens de er i marken.

Adgang til informationer om både opgaver, opgavestatus, adgang til reservedele, anslået rejsetid – med udgangspunkt i, hvor den enkelte medarbejder befinder sig – og fravær, gør det muligt for planlæggerne at tildele opgaverne til den servicemedarbejder, det giver bedst mening at give opgaven til.

Resultat bliver, at de mobile medarbejderes effektivitet kan øges, og at tiden per installation, reparation eller servicebesøg kan reduceres.

ExpandIT Portal – gør det muligt at kommunikere bedre med kunder og leverandører

ExpandIT Portalen er en webbaseret platform, hvor I kan kommunikere direkte og målrettet med jeres kunder. Portalen kan bruges til både handel, kommunikation, og vidensdeling. Med Webportalen bliver det muligt for jeres kunder og samarbejdspartnere at bestille service, support, materialer og information om bl.a. serviceartikler, kommende eller tidligere besøg, dokumenter, billeder, kvalitetsrapporter og lignende.

Kunder og samarbejdspartnere vil kort sagt selv kunne finde frem til den samme information via Webportalen, som hvis de talte med en medarbejder fra jeres virksomhed.

Kunder og samarbejdspartnere kan således få adgang til den nødvendige information præcis, når de har behov for det.

Portalen er integreret med Business Central, således alle informationer er opdateret.

Sådan kommer du i gang med ExpandIT

Skal du i gang med en ExpandIT løsning?
Så kontakt os og få en snak om, hvordan du nemt kommer i gang.

Hvorfor Vektus

Sådan arbejder vi

Vi arbejder på, at din investering i Business Central bliver en succes både her og nu, og på den lange bane.

Vil du vide mere om ExpandIT’s forskellige løsninger – og hvordan de kan integreres i din løsning

Send os en mail

    Dit navn

    Din e-mail

    Dit telefonnr.

    Din besked

    * Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

    Se videoen om ExpandIT

    Og forstå hvad det er du kan med løsningen