Extensions til Business Central

Extensions til Business Central giver ekstra funktionalitet

Extensions er ”ekstra funktionalitet” du kan tilføje til din Business Central løsning – uden at gå på kompromis med din fleksibilitet og uafhængighed.

Extensions placeres uden for selve Business Central kernen, hvilket betyder, at du, selvom du har tilføjet Extensions på din løsning, stadig kan køre Microsofts løbende opdateringer – og derved være sikker på, at du kan arbejde på den nyeste version af Business Central.

Business Central indeholder som standard en række udvidelser (Extensions), som du frit kan vælge at benytte dig af.

De forskellige Extensions til Business Central tilføjer alle ny funktionalitet til din løsning. Nogle Extensions er enkle, de tilføjer måske blot et eller flere felter på en eksisterende side, andre er mere komplicerede med helt nye sider og funktioner, som kræver en eller anden form for konfiguration.

Extensions til Business Central

Få de rigtige løsninger fra starten

Vi anbefaler som udgangspunkt, at du rådgiver dig med en af vores konsulenter, hvis du vurderer, at du har behov for ekstra funktionalitet.

Vores konsulenter har stor erfaring med Business Central og de forskellige Extensions. De vil kunne rådgive dig, så du fra starten får de rigtige Extensions – og ikke ender med at prøve dig frem i blinde.

Nogle Extensions er fra Microsoft, mens andre Extensions bliver leveret af andre virksomheder. Alle Extensions bliver dog testet, før de bliver tilgængelige.

Microsoft tilbyder følgende Extensions til Business Central:

Vil du vide mere om mulighederne med Extensions til Business Central, så skriv eller ring til os på tlf. 53 53 20 20.

    Dit navn

    Din e-mail

    Dit telefonnr.

    Firma

    Emne

    Din besked

    * Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

    Copyright © 2018 Vektus