Business Central Supportkonsulent

Business Central Supportkonsulent

Aarhus eller Måløv

Vi skal have Danmarks bedste supportfunktion op at stå. Vil du være med til at starte – og drive den?

Vores nye supportfunktion skal løse en lang række spændende opgaver for vores kunder, og den får en helt central rolle i organisationen. Opgaverne vil komme både direkte fra kunder, men også fra kollegaer, der er travlt optaget af implementeringsprojekter, og som derfor har brug for hjælp og assistance.

Cloud og internationale forhandleruafhængige apps – i en nyoprettet funktion – som du kan være med til at præge

Vi arbejder næsten udelukkende med Business Central Cloud-løsninger og de bedste internationale forhandleruafhængige apps. Du kommer derfor til at arbejde med de nyeste løsninger indenfor både ERP-systemer, apps og cloud teknologi, og du får kontakt med en lang række forskellige typer virksomheder og kunder.

Du skal være med til at starte, udvikle og drive den nyoprettede funktion, som vi har store forventninger til og spændende fremtidsplaner for.

Din arbejdsplads bliver på vores kontor i enten Aarhus eller Måløv, afhængigt af dine præferencer. Din kontakt med kunderne bliver primært telefonisk og pr. mail.

Fakta om Vektus

Vi er et it-konsulenthus i vækst. Vi sælger konsulentydelser og projekter til implementering, optimering og drift af Microsoft Dynamics 365 Business Central – med fokus på cloud-teknologien.

Vi har nogle af branchens tungeste profiler.

Vi er gentagne gange igennem de seneste år blevet både Børsens Gazelle og har været i top-20 på Computerworlds liste over de bedste it-konsulenthuse i Danmark.

Vi er i dag 35 medarbejdere fordelt på kontorerne i Måløv, Aarhus og Kolding.

Som Business Central Supportkonsulent får du mulighed for at bringe al din Business Central erfaring i spil

I det daglige bliver du en af nøglepersonerne. Supportfunktionen skal være den hjælp og assistance, som kunderne og dine kollager altid kan regne med. Du skal være med til at sikre, at vi kan levere den bedste support på de henvendelser, vi modtager.

Som person motiveres du af at få løst opgaverne, og du følger dem altid helt til dørs. Hos os får du kolleger med solid erfaring, og du bliver en del af en kultur, hvor vi både hjælper og udfordrer hinanden. Med både systematisk vidensdeling og et tæt samarbejde, er det ikke bare noget vi siger, men noget som vi rent faktisk gør.

Hvad kan du forvente?

Stillingen som Business Central Supportkonsulent er et spændende job i en dynamisk virksomhed med fokus på ny teknologi – og de mange muligheder den giver. Stillingen er nyoprettet. Ideen er, at du skal være med til både at opbygge og drive supportfunktionen. Du har – med den rette profil – samtidig mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen, så den kommer til at passe til dine ønsker og kompetencer.

Din lønpakke vil selvfølgelig være attraktiv – og vi tilbyder også andre gode fordele – herunder frokostordning, deltagelse på konferencer, videreuddannelse m.v. Vi har en uformel omgangstone og frihed under ansvar, og i din hverdag kommer du til at omgås dygtige, motiverede og engagerede kolleger.

Om dig

  • Bred erfaring med Business Central /NAV /Navision
  • Erfaring med flere markedsledende forhandleruafhængige app vil være en fordel
  • God til at sætte dig ind i kundens problemstillinger
  • God til at kommunikere
  • Udpræget servicegen – og et ønske om at give kunden den bedste oplevelse
  • Trives med kundekontakt – telefonisk og pr. e-mail

Ansøgning

Kan du se dig selv som vores nye Business Central Supportkonsulent, så send en ansøgning til os. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den helt rette profil!

Du søger stillingen ved at sende dit CV til job@vektus.dk mærket ”Business Central Supportkonsulent”. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO Rasmus Toft på 31 31 38 07 / rto@vektus.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Copyright © 2022 Vektus