Projektstyring i Business Central

Projektstyring i Business Central / Navision sikrer dig, at dine projekter ikke løber løbsk

De fleste virksomheder har mange forskellige projekter. Projekter der måske ikke altid er helt overblik over. Nogle af projekterne løber muligvis løbsk. Det koster virksomhederne mange penge. Projektstyring i Business Central / Navision kan sparer virksomheden for mange frustrationer og spildte penge.

Med projektstyring i Business Central / Navision får du mulighed for at beregne og planlægge dine projekter – og derved opnå projekter, som holder sig indenfor de rammer, der er givet på forhånd.

Har du overvejet projektstyring med Dynamics 365 Business Central?

Ressourcestyring

Du kan holde styr på ressourcer (personer, materialer og udstyr) med tilhørende priser og kapacitet. En ressources kapacitet kan forbruges og sælges. Mht. planlægning kan relaterede ressourcer indgå i en ressourcepulje, og de enkelte ressourcer eller puljen kan tildeles specifikke opgaver iht. en tids- eller opgaveplan. Det kan f.eks. være på sager eller serviceopgaver.

Kapacitetsstyring

Du kan planlægge kapacitet på ressourcer mht. registrering af hhv. salg og forbrug af kapaciteten.

Hertil kan trække forbrugs- og salgsstatistik til analyse på rentabilitet af ressourcerne. Du kan oprette en kapacitetsplan i kalendersystemet i den tidsperiode, du har brug for. Du kan også overvåge ressourcebruget og holde øje med tilgængelighed, samt omkostninger og indtægter ifm. f.eks. sager eller serviceopgaver.

Ressourcestyring med Dynamics 365 Business Central - Vektus.dk
Vil du styre dine projekter? Få hjælp til en solid løsning.

Sager

Med sagsmodulet kan du holde styr på kundeprojekter, herunder arbejdsopgaver, indkøbsplanlægning, registrere forbrug af timer og materialer og udstede fakturaer. Du kan holde styr på sager til fast pris og løbende regning.

Du kan også:

  • oprette en sag med mange opgaver og delopgaver. Hver opgave kan have et separat budget, leveringstid og faktureringsprofil
  • oprette sagsbudgetter og kopiere et budget fra én sag til en anden
  • oprette prisaftaler pr. sag for varer og ressourcer til brug ved fakturering
  • håndtere varer-i-arbejde, herunder bogføre hensættelser m.v. til Finans
  • fakturere kunden i en eller flere valuta (kan defineres pr. opgave)

Forhandleruafhængige apps med fokus på Projektstyring i Business Central

Business Central indeholder som standard en række funktioner til styring af projekter. Derudover findes der en række apps, som du med fordel kan integrere i din Business Central løsning. Ved at integrere disse forhandleruafhængige apps med din Business central får du et stærkt værktøj til styring af alle typer projekter i din virksomhed.

Skriv eller ring til os

Har du brug for yderligere information om projektstyring i Business Central med eller uden forhandleraufhængige apps – så ring på tlf. 53 53 20 20 eller skriv til os på kontakt@vektus.dk eller udfyld formularen. Så vender vi tilbage så hurtigt som muligt.

    Dit navn

    Din e-mail

    Dit telefonnr.

    Firma

    Emne

    Din besked

    * Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

    Copyright © 2018 Vektus