Business Central Apps

Sådan vurderer vi de forhandleruafhængige Business Central apps, vi anbefaler

Kunsten at finde Business Central apps af høj kvalitet, udviklet af dygtige fagfolk, fra virksomheder der også er her i morgen, og som indeholder den funktionalitet du efterspørger – er ikke nogen nem opgave.

De fleste af vores kunder anvender Business Central standard sammen med én eller flere forhandleruafhængige apps. Ved at kombinere forhandleruafhængige apps med en standard Business Central løsning får du dækket de behov og krav, som du har til din ERP-løsning, samtidig med at du bevarer fleksibilitet og uafhængighed i både din løsning og dit valg af leverandør.

Men hvordan finder du de rigtige apps til din virksomhed?

Business Central Apps med udgangspunkt i dine behov

Vi arbejder altid med udgangspunkt i standard Business Central – og har gjort det til vores speciale at finde præcis de forhandleruafhængige apps, som passer til kundernes behov.

Kunder er ikke ens. Det betyder, at den app som er perfekt til den ene kunde – ikke nødvendigvis passer til den anden. En af vores vigtigste opgave er at finde og vurdere apps med udgangspunkt i den enkelte kunde.

Alle apps vurderes på et grundlag af solid erfaring og faglig balast

Det kan være en næsten uoverskuelig opgave at skulle vurdere de enkelte apps, hvis man ikke ved hvad man skal kigge efter.  Risikoen for at komme til at vælge forkert er stor, fordi udvalgt på Microsoft Appsource allerede er så omfattende og uoverskueligt. Vi har erfaringen og den faglige ballast til at kunne vurdere apps. Med udgangspunkt i vores erfaring har vi opsat en række kriterier, som vi vurderer de enkelte apps ud fra. På den måde sikrer vi, at vi kan stå inde for vores anbefalinger.

Vi kigger bl.a. på disse parametre, når vi vurderer apps:

(listet i IKKE prioriteret rækkefølge – og IKKE fyldestgørende. Viser eksempler)

  • Fungerer app’en på både on-premises og cloud løsninger? Eller kun på den ene?

  • Hvordan er app’en udviklet – griber den ind i Business Central Standard?

  • Hvor mange medarbejdere/tekniske ressourcer har virksomheden bag app’en?

  • Hvor mange installationer har app’en? Hvor mange kunder har i dag app’en installeret?

  • Hvor mange virksomheder/konsulenthuse forhandler app’en? I hvilke lande?

  • Hvor mange sprog findes app’en på?

  • Hvordan er virksomhedens økonomi?

Nedenstående Business Central apps er kun eksempler og et øjebliksbillede på de mange forskellige apps, som vi løbende vurderer.

Har du en opgave, funktion eller arbejdsproces, som du ønsker digitaliseret vha. en app til din Business Central løsning, så skriv eller ring til os, så vi kan hjælpe dig med at finde den rigtige app til netop din opgave.

Forhandleruafhængige apps til Økonomi /dokumenthåndtering

 

Forhandleruafhængige apps til rapportering

 

Forhandleruafhængige apps til produktionsvirksomheder

 

Forhandleruafhængige apps til projektvirksomheder

 

Forhandleruafhængige apps til handelsvirksomheder

 

Kontakt os allerede i dag. Udfyld formularen eller ring på tlf. 5353 2020.

    Dit navn

    Din e-mail

    Dit telefonnr.

    Firma

    Emne

    Din besked

    * Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

    Copyright © 2018 Vektus