Hvad er EDI?
EDI står for Electronic Data Interchange og betyder “elektronisk udveksling af data”. Med EDI foregår udvekslingen af dokumenter automatisk mellem kunder og leverandører.
Hvad kan EDI?
EDI kan skabe en automatiseret proces fra ordreafgivelse til betaling.
- Automatisk registrering af indgående ordre
- Afsendelse af ordrebekræftelse
- Fakturabehandling
- Eventuelle kreditnota
Se, underskriv, godkend og afsend automatisk.
Imødekommer udfordringerne med udvekling af data
Det kan være en udfordring, hvis dine samhandelspartnere ikke anvender samme format som dig, når I skal udveksle ordrer, fakturaer og andre forretningsdokumenter.
Der findes derfor en række EDI-integrationsmoduler, som er udviklet til at konvertere forretningsdokumenter fra jeres Business Central-løsning til det format, som jeres samhandelspartnere foretrækker – og vice versa.
TrueCommerce tilbyder en god EDI-løsning, hvor forretningsdokumenterne udveksles direkte fra din Business Central-løsning til dine samhandelspartneres systemer via TrueCommerces EDI-platform. Dermed bliver det nemt at kommunikere elektronisk med dine partnere, og du får det optimale ud af din ERP-investering.
Løsningen kan integreres til alle nyere versioner af Dynamics NAV, samt den Business Central.