Expense Management

For dig som kæmper med registrering, godkendelse og håndtering af rejseaktiviteter, bilag og udgifter

Expense Management er den oplagte løsning til registrering og godkendelse af rejseaktiviteter og bilag. Det hele foregår nemt ved hjælp af en smartphone eller fra en webbrowser. Expense Management er direkte integreret i Dynamics NAV – og nu også, som noget helt nyt, med LESSOR Payroll.

Derfor er Expense Management relevant for dig

DU SPARER TID. DET ER NEMMERE. DET GIVER OVERBLIK. DET MINIMERER FEJL.

  • Når du har registreret bilaget er du færdig – bogholderiet tager over herfra! Du skal ikke hjem og skrive en efterfølgende rejserapport

  • Bogholderiet anvender Dynamics NAV til at indsamle bilag og kørsel med, og alle aktiviteterne registreres som posteringer

  • Du skal kun købe anvendelse af Webportalen én gang. Det vil sige, at alle medarbejdere, også dem uden adgang til Dynamics NAV, kan registrere og godkende rejseudgifter med Expense Management

  • De rejsendes aktiviteter samles på dagsbasis i Dynamics NAV – du får et samlet overblik over virksomhedens udgifter i realtid direkte i dit økonomisystem

  • I Dynamics NAV bliver det hurtigt og enkelt at sikre, at alt er posteret korrekt. Et tydeligt billede af kvitteringen findes på skærmens højre side sammen med posteringerne på den venstre del

  • Automatisk træk af moms – selv på de mindste kvitteringsbeløb

Med Expense Management kan du derudover:

  • Foretage én samlet afregninger af alle udgifter og kørsel fra samme rejse
  • Integrere til LESSOR Payroll lønsystem
  • Oprette statusrapporter, som sendes direkte til hver enkelt medarbejder, så denne får et overblik over de indsendte udgifter, kørsel og afregninger
  • Lade medarbejderne registere øvrige deltagere på bilag. Det hele foregår direkte i Expense Management App’en
  • Få godkendelseskommentarer, som kan vises for den enkelte medarbejder
  • Importere transaktioner med Document Capture

BEMÆRK NY VERSION 3.0 (KLIK FOR AT LÆSE MERE)

Ny funktioner i version 3.0

  • Allokering af udgifter – en funktionalitet, der i høj grad har været efterspurgt blandt vores brugere
  • Allokering bliver desuden vist i Expense Management Status Report
  • Mulighed for at rotére billeder af kvitteringer i NAV Windows Client og Web Client
  • PDF understøttes i forhåndsvisning
  • Forhåndsvisning af postering (fra NAV 2016)
  • Kørselssatser på deltagere
  • Kørsel kan nu bogføres både i NAV og i eksterne lønningssystemer
  • Mulighed for at registrere kilometertal for firmabil med det formål at kunne fakturere job

Ud over disse meget efterspurgte funktioner er der desuden foretaget mange optimeringer i appen, i webportalen og i NAV.

Få et overblik over, hvad Expense Management kan for din virksomhed.
Se filmen.

Vil du vide mere ..?

Så kontakt os og få en snak om hvordan Expense Management kan anvendes i din NAV løsning.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked

* Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

Copyright © 2018 Vektus