Collection Management

Collection Management er en komplet løsning, der administrerer kundeopkrævninger og kreditnotaer direkte fra Business Central. Løsningen giver overblik over alle betalte og ubetalte opkrævninger.

Spørg os om Collection Management

Ring – eller skriv til os.

Tlf.: +45 5353 2020

Mail: kontakt@vektus.dk

Derfor er Collection Management relevant for dig

  • Opkrævningskladde

    I den særlige opkrævningskladde fremfindes åbne debitorposter markeret til opkrævning via Collection Managemen. Adviseringstekster til modtageren opbygges i henhold til basisopsætningen, selvfølgelig med redigeringsmulighed. Collection Managements basisopsætning inkluderer fleksibel adviseringsdefinition, der muliggør opsætning af, hvilke fakturafelter, top og bund-tekster og subtotaler, der skal medtages i adviseringen.

  • Mail advisering

    Fra opkrævningskladden kan man advisere kunder via mail, om hvornår de opkræves og hvad de opkræves. Derudover bliver faktura vedhæftet til mailen som PDF, hvis dette ønskes. Det betyder at debitor vil have et godt overblik, hvad der sker på dennes konto fra Kreditor-side. Bemærk at Leverandørserviceformatet ikke indeholder advisering af nogen art, og derfor er Mail Adviseringen ekstra anvendelig, som tillæg, på disse opkrævninger.

  • Validering og udlæsning til bank eller Nets

    Opkrævningerne samles (i henhold til gældende opkrævningsregler) og valideres. Mangler der oplysninger kan fejlen ses i en fejllog. Herefter udlæses opkrævningsfilen til Nets eller Danske Bank, direkte med Nets’ filtransport-program eller Danske Banks API.

  • Statusopdatering og fejlhåndtering

    Der kan indlæses kvitteringsfiler fra banken eller Nets, som bekræfter eller afviser de enkelte betalinger med årsag til evt. afvisning. Alle transaktioner logges i opkrævningsjournalen, så eventuelle afviste betalinger eller aftaler kan ses med afvisningsårsag.

  • Indbetalinger og fejlhåndtering

    Når en indbetaling er foretaget indlæses en indbetalingsfil og Collection Management sørger for at matche indbetalingen til den tilhørende opkrævning. Indbetalingsdelen inkluderer også fejlhåndtering, f.eks. i tilfælde af dobbeltindbetalinger, forkert kundenummer eller lignende. Sluttelig bogføres de gennemførte opkrævninger.

  • Opkrævningsstatistik

    Med Collection Managment får du en opkrævningsstatistik med overskuelig oversigt over sendte opkrævninger, gennemførte og afviste opkrævninger og opkrævninger med difference.

Automatisér faktura- og opkrævningsprocesserne med Collection Management

Håndtér betalinger med MobilePay Invoice eller Subscription. Kommunikationsmodulet er GRATIS, hvis du har Collection Management

Med MobilePay Subscriptions app er det muligt at opkræve faste opkrævninger og abonnementer via MobilePay, direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Hvis du har den seneste version af Collection Management, er kommunikationsmodulet til MobilePay GRATIS.  Du betaler kun for et MobilePay-abonnement samt det løbende forbrug (antal gennemførte transaktioner). Afregningen af forbrug sker direkte gennem MobilePay.

Sådan kommer du i gang med Collection Management

Skal du i gang med en Continia løsning?
Så kontakt os og få en snak om, hvordan du nemt kommer i gang.

Hvorfor Vektus

Sådan arbejder vi

Vi arbejder på, at din investering i Business Central bliver en succes både her og nu, og på den lange bane.

Vil du vide mere om Collection Management – eller om hvordan du får MobilePay til din løsning?

Send os en mail

    Dit navn

    Din e-mail

    Dit telefonnr.

    Din besked

    * Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.