Seminar for projektorienterede virksomheder

Kom med til seminar

Projekt-, ressource- og økonomistyring samt tidsregistrering i projektorienterede virksomheder

Deltag på dette seminar, hvor vi sætter fokus på udfordringerne i den projektorienterede virksomhed – herunder bl.a. tidsregistrering og ressourcestyring.

Vi ser på, hvordan du med fordel bruger standardfunktionerne i Dynamics 365 Business Central – måske krydret med nogle forhandleruafhængige app’s, og sidst men ikke mindst, hvordan du får overblik med de helt rigtige rapporter. Vi viser dig helt konkret 8 forskellige funktioner og arbejdsgange du med fordel kan digitalisere hvis du arbejder med projekter.

Alt sammen med udgangspunkt i arbejdet i en projektorienteret virksomhed.

Din deltagelse er gratis.

Tid og sted

Måløv:

Dato: ikke fastlagt endnu


Vektus A/S
Måløv Byvej 229V
2760 Måløv

Aarhus:

Dato: ikke fastlagt endnu


Vektus A/S
Åbogade 15
8200 Aarhus N

Program

Kl. 8:30 – 9:00

Godmorgen – Registrering, kaffe og croissanter

Kl. 9:00 – 10:30

Mulighederne med Dynamics 365 Business Central – standard – i en projektorienteret virksomhed

Dynamics 365 Business Central indeholder – som standard – værdifulde værktøjer til projekt-, ressource- og økonomistyring, samt tidsregistrering. Værktøjer som understøtter arbejdet med komplekse projekter. Med Dynamics 365 Business Central har du mulighed for at digitalisere en række funktioner og arbejdsgange. Det betyder, at du kan minimere de menneskelige fejl og frigøre ressourcer.

Vi viser dig nogle (8 ) af dine mange muligheder:

  1. Projektstyring gennem hele projektcyklussen
  2. Tidsregistrering
  3. Forkalkulation, budget- og tilbudsprocessen, som sikrer, at du leverer til aftalt tid og pris – og at du tjener penge på produktet eller projektet
  4. Registrering af forbrug på projektet
  5. Fakturering af projektet
  6. Overblikket over det budgetterede og det reelt forbrugte
  7. Mulighed for at genbruge information fra tidligere projekter
  8. Status på alle igangværende projekter

Kl. 10:30 – 10.45

Pause

Kl. 10:45 – 11.15

Forhandleruafhængige app’s til en projektorienteret virksomhed

Selvom standard Dynamics 365 Business Central indeholder et hav af funktioner og muligheder, så er der udviklet en lang række app’s, som imødekommer nogle af de udfordringer, som den projektorienterede virksomhed også sidder med.

De forskellige app’s, som kobles på din løsning, kan digitalisere og systematisere forskellige ressourcekrævende funktioner. Disse app’s griber ikke ind i koden i Dynamics 365 Business Central – men kobles på løsningen på samme måde, som det kendes fra din smartphone. Vi viser dig en række forskellige velafprøvede løsninger.

  • Tidsregistrering
  • Fakturaflow
  • Rejseafregning
  • Ressourceplanlægning

Kl. 11:15 – 12:00

Ledelsesrapportering i en projektorienteret virksomhed

Få hurtigere og nemmere overblik med de rigtige rapporter. Vi viser dig en række rapporter, som giver dig overblik over status, ressourceforbrug og økonomien i dine projekter. Vi viser dig, hvilke rapporter, der erfaringsmæssigt giver mest værdi i en projektorienteret virksomhed, og hvordan du får adgang til dem.

12:00 – 12:30

Spørgsmål og afslutning

Copyright © 2022 Vektus