Sådan arbejder vi

Forhandleruafhængige løsninger bygget på standardkomponenter

Alle vores løsninger bygger på Business Central standard – eventuelt sat sammen med en række apps. Vi mener, at 90% af den funktionalitet, som vores kunder efterspørger, allerede findes i Business Central og de mange apps, som allerede har set dagens lys, fra dygtige erfarne leverandører. Vi har på baggrund af vores mangeårig erfaring, udvalgt de bedste apps på markedet.

Ved at bruge forhandleruafhængige apps, bevarer du den uafhængighed du har af forhandlere og enkelte konsulenter. Du betaler præcis for den funktionalitet, du skal bruge, og sikrer dig, at du kan opdatere Business Central fremadrettet uden problemer.

Business Central

Vi anbefaler forskellige apps til forskellige virksomhedstyper

Se hvilke apps vi anbefaler – klik på den branche du repræsenterer

Eller få det samlede overblik i hæftet “Sådan finder du frem til de rigtige apps”

Produktionsvirksomheden

Projektvirksomheden

Handelsvirksomheden

Fonden/finansiel virksomhed

Friheden til at vælge leverandør

Har du brug for små tilretninger eller løsninger, som du ikke kan få som apps, har du mulighed for at benytte dig af extensions. Extensions er programmerede tilføjelser af den funktionalitet du mangler. Extensions griber ikke ind i selve kernen af Business Central. Det betyder, at de ikke skaber problemer, når du løbende skal opdatere din Business Central. Samtidig er du ikke bundet til en leverandør, blot fordi han har udviklet tilretningen til dig.

Ingen lange rapporter

Med mere end 20 år i branchen er der vores erfaring, at agile projekter giver langt de bedste løsninger. Vi deler derfor alle vores projekter/processer op i mindre bidder. Processen er dynamisk. Ønsker og krav er ikke lagt fast fra starten, men udvikler sig i takt med at projektet skrider frem.

Økonomien sikres i et fælles samarbejde mellem os og kunden, således at der indenfor de økonomiske rammer prioriteres og tages bevidste beslutninger, med henblik på at få den bedste løsningen indenfor budgettet, og med fokus på at målrette og prioritere arbejdet i projektet mod netop det, som giver meste værdi for kunden.

Få vores implementeringsguide

Vi har samlet vores anbefalinger i en guide. Guiden beskriver, hvordan vi skaber de bedste Business Central løsninger.

Du har en fast kontaktperson du ringer til

Hos Vektus har hver enkelt kunde tilknyttet sin egen faste seniorkonsulent(er).

Seniorkonsulenten har ansvaret for alle faser i samarbejdet med dig som kunde. Skulle behovet for yderligere ressourcer opstå kan seniorkonsulenten trække på sit bagland.

Dette koncept sikrer en direkte og sammenhængende rådgivning og sparring i samarbejdet.

Har du brug for sparring, gode råd eller bare en snak om, hvordan du griber dit ERP-projekt an, så skriv eller ring til os på Tlf. 53 53 20 20

Udfyld formularen. Vi vender tilbage så hurtigt som muligt.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked

* Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

Copyright © 2018 Vektus