Salgsstyring

Med salgsstyring i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central – får du overblik og bedre styr på både kunder og aktiviteter

Salgsafdelingen er ofte en omkostningstung del af virksomheden. For at kunne udnytte salgsressourcerne bedst muligt, er det derfor vigtigt at have styr på både kunder og aktiviteter.

Med salgsstyring (CRM) i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central kan du organisere og holde styr på virksomhedens aktiviteter. Du kan planlægge og eksekvere kampagner ud fra segmenter eller emnegrupper, du selv definerer. Du kan samle alt information om kunder, leverandører og andre samarbejdspartnere,  og strukturere alt kommunikation, så vigtig viden om kunder og kundeforhold ikke går tabt, når nøglemedarbejdere forlader virksomheden.

Med salgsstyring i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central kan du også holde styr på salgsmuligheder. Du får et overblik over salgsprocessen, hvor langt du er, opgaver og beløb.

Salgsstyring i Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central giver dig det bedste udgangspunkt for virksomhedens vækst.

Digitalisering i salgsfunktionen

Der er flere områder i salgsfunktionen som kan digitaliseres – funktioner som kan automatiseres.  Digitalisering i salgsfunktionen kan betyde, at arbejdet bliver både hurtigere og nemmere.

Læs mere om dine muligheder for digitalisering og salgsstyring i salgsafdelingen i vores digitaliseringskatalog

salgsstyring

Har du styr på dine kunder og sælgere..?

Det er blevet mere og mere vigtigt for virksomhederne at have styr på deres ressourcer og aktiviteter.

Der stilles derfor store krav til styring af relationen ud mod både leverandører, emner og kunder. Samtidig er det essentielt at sikre, at virksomheden får udnyttet det ofte dyre salgsapparat optimalt.

 

Vi har her samlet en række udsagn/tanker, som du måske har tænkt på:

  • Planlægger vores salgsstyrke de rigtige aktiviteter i den fornødne mængde.

  • Ligger vores salgsaktiviteter på det rigtige niveau?

  • Er vores forventede fremtidige salg tilstrækkeligt til vi performer på sigt.

  • Er det sælgernes eller virksomhedens kunder?

  • Har vi fat i de rigtige emner i rigelige mængder på det rigtige tidspunkt?

  • Får vi tilbudt de rigtige ydelser til de relevante kunder på det rigtige tidspunkt?

  • Får vi i en travl tid fulgt op på forespørgsler fra emner og kunder til tiden?

  • Er vi sikre på at de rigtige bliver besøgt på de rigtige tidspunkter?

  • Har vores sælgere et ordentlig værktøj til at planlægge sine aktiviteter i?

Du har måske, som mange andre kunder vi har hjulpet, allerede adgang til CRM i din NAV / Dynamics 365 Business Central løsning, uden at vide det.

Hvordan kommer du videre?

Har du behov for værdifulde input til den daglige kampagneplanlægning og kundeadministration, så gør Bisnode til din NAV løsning det nemt at hente og bruge erhvervsdata direkte fra Navne & Numre® Erhverv Webservice.

Har du brug for yderligere information om salgsstyring i Dynamics NAV – så ring på tlf. 53 53 20 20 eller skriv til os på kontakt@vektus.dk

Skriv eller ring til os

Copyright © 2018 Vektus