DynamicWeb PIM

Hvad er PIM?

Product Information Management (PIM) er et system, der samler virksomhedens produktinformation på ét sted, og som alle digitale salgskanaler herefter kan få adgang til. Et system som indeholder standardintegration til Business Central og Dynamics NAV.

Hvad kan PIM?

Med PIM kan du samle, organisere, publicere og vedligeholde alle dine produktdata på ét sted, og derved sikre datakvalitet og konsistens på tværs af alle kanaler. Samtidig kan du sikre, at alle, både internt i din egen virksomhed og eksterne forhandlere, detailkæder og andre samarbejdspartnere, altid har de opdaterede og korrekte produktinformationer.

Datakvalitet bliver kun vigtigere – i vores digitale verden


Mange virksomheder har en stor mængde produkter, som skal beskrives, præsenteres og vises på den bedst tænkelige måde. Dette gælder både B2B og B2C. Produkterne har forskellige egenskaber og er tit i forskellige farver og varianter. Herudover er der en ofte en række lovmæssige krav til bl.a. sikkerhedsdata, oplysninger om allergener, sporbarhed og bæredygtighed. Det er normalt et arbejde, der stiller store krav til den professionelle virksomhed. Datakvalitet og korrekte information er i dag altafgørende for de virksomheder, der ønsker at fremstå professionelle.

Synkronisering gør det hele nemmere og mere overskueligt


Med DynamicWeb PIM kan du løbende synkronisere al din produktinformation med de samhandelspartnere, kanaler og salgsplatforme, som du er forbundet digitalt med. Du retter, tilføjer og sletter ét sted – ændringerne slår herefter automatisk igennem på alle de forbundne platforme.

Med DynamicWeb PIM kan du bl.a. også håndtere:

  • Billeder
  • Video
  • Produktegenskaber
  • Varianter
  • Brugeranmeldelser
  • Kundereferencer
  • Oversættelser

Informationer og data som normal ikke er nemme at håndtere i et ERP system.

Hvorfor DynamicWeb PIM

DynamicWeb PIM er hurtigt og billigt at implementere, det er web-baseret, og har både frontend- og backend adgang.

Mindre kompleksitet

  • PIM og webshop kan både placeres på samme platform eller hver for sig
  • Hurtigere implementering ift. andre PIM-systemer
  • Håndtér produktrelationer og se ændringerne på alle dine salgsplatforme

PIM-backend-funktioner

  • Validér og overvåg ændringer med notifikationer og processer
  • Brugergrænseflade som understøtter forskellige redaktører og rettigheder
  • Udbyg, gruppér og organiser dine produkter og varianter

PIM-frontend-funktioner

  • Standard-frontend med adgang til selvbetjening
  • Download produktdata og assets i relevante formater
  • Levér feeds til partnere, markedspladser og kataloger

Standard Integration til Business Central og Dynamics NAV

DynamicWebs Integration Framework gør det nemt at integrere til både Dynamics NAV og Business Central. Det betyder bl.a, at du 24/7 kan give dine kunder opdaterede prisinformationer, kundespecifikke kataloger og lagerbeholdning, og samtidig kan du optimere dine processer med hurtigere order to cash, og flowet i hele din supply chain.

Unikke kundeoplevelser

  • Kundespecifikke kataloger, priser og vilkår fra ERP
  • Optimér forsendelse med lagerinformation i realtid
  • 24/7 selvbetjening på tværs af alle digitale kanaler

Optimér forretningsprocesser

  • Optimér din forretning med hurtigere order to cash
  • Genbrug eksisterende logik fra dit økonomisystem
  • Optimér flowet i hele din supply chain med integration

Standard Integrationer

  • Dynamics NAV og Business Central
  • Dynamics CRM
  • Åbent Integration Framework tilpasset ethvert andet system

Vil du vide mere om DynamicWEB PIM – og hvordan det kan bidrage til bedre og nemmere arbejdsgange i din virksomhed, så skriv til os. Vi vender hurtigt tilbage.

Dit navn

Din e-mail

Dit telefonnr.

Firma

Emne

Din besked

* Vi behandler dine data med respekt, og giver dem ikke videre. Du kan til hver en tid kræve dem slettet. Se vores privatlivs – og cookiepolitik. Du finder linket nederst i footeren på hjemmesiden.

Copyright © 2018 Vektus